کتاب جشن حنابندان : روایت هایی کوتاه، جذاب و خواندنی از جنگ که از خواندنشان خسته نخواهی شد.

کتاب جشن حنابندان : روایت هایی کوتاه، جذاب و خواندنی از جنگ که از خواندنشان خسته نخواهی شد.

کتاب جشن حنابندان : محمدحسین قدمی، نشر سوره مهر

تبلیغ و تقریظ آقا:

مقام معظم رهبری:
روز و شبی چند در لحظه های پیش ازخواب، درفضایی عطرآگین و مصفا و در معراج شور و حالیکه سطور و کلمات نورانی این کتاب به خواننده ی خود عطا می کند، سیر کردم و خدا را سپاس گفتم، هم بر آن قطره ی عشقی که در جان این نویسنده افکنده و چنین زلال اندیشه و ذوقی را بر قلم او جاری ساخته است و هم بر آن دست قدرتی که نقشی چنان بدیع و یکتا بر صفحه ی تاریخ معاصر پدید آورده و صفحه هایی که افسانه وار از ذهن و چشم بشر این روزگار بیگانه است، در واقعیت این نسل از ملت ایران نقش زده است….

بریده کتاب:

میتل اشتارت که زمانی شاگرد مدرسه بوده و معلمش، کانتورک، او را تنبیه می کرده, حالا به پست و مقامی در ارتش دست یافته است و کانتورک که به سربازی آمده و دست بر قضا زیردست میتل افتاده تقاص پس می دهد و شاگرد به تلافی تنبیه گذشته استاد را مسخره و به کارهای طاقت فرسا وادار می کند.
اگر چنین حادثه ای درجبهه ی ما رخ دهد، به محض دیدار، همدیگر را می بوسند و از هم حلالیت می طلبند. بدنیست بدانید که امیری، شش ماه، در جبهه برای حلالیت طلبیدن از دوست خود به خاطر یک غیبت، در به در و سنگر به سنگر دنبالش می گشت. لحظه ی دیدار روی هم را بوسیدند و در آغوش یکدیگر عاشقانه گریستند و استغفار کردند.

بریده کتاب(۲):

جشن پتو غرور شکن است و مقام خرد کن. تو را کوچک میکند تا بزرگ شوی. مقام و درجه را که رها کردی،به مقام قرب الهی میرسی. از هوا و هوس و لهو و لعب که دور شدی،به خدا نزدیک میشوی. وقتی«صفر» وجودت را جلوی«یک» یکتا گذاشتی آنوقت کسی می شوی. از ناکسی در می آیی. وگرنه به خسی میمانی و به قول بچه ها مفت گرانی! صفحه۱۹۰

بریده کتاب(۳):

قیافه ترکش پسند عراقی همه را به سوی خود کشیده است. عجیب این است که فلاحت دوباره به حجت عراقی کلید کرده و با او مصاحبه می کند. بعید نیست که جزو شهدای آینده باشد. قیافه اش که ترکش پسند است. حالا که اینطور شد من هم میروم تا یک عکس دیگر از او بگیرم. کار از محکم کاری عیب نمی کند… صفحه۲۷۶

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *