بروید با هم بسازید: رهنمودهای رهبرانقلاب برای یک زندگی شیرین و آرام

بروید با هم بسازید: رهنمودهای رهبرانقلاب برای یک زندگی شیرین و آرام

بروید با هم بسازید: محمدرضا حدادی

معرفی:

به هم نامحرم بودند، اما همدیگر را پسندیده بودند.
رفتند خدمت آقا خطبه عقد را که خواندند، شدند عروس و داماد و به هم لبخند زدند. اما! خیلی دوست داشتند بدانند چه کار کنند که همیشه زندگی مثل اولین لحظه شیرین بماند. آقا راز و رمزهای زندگی شیرین را برایشان گفتند.
و شد این کتاب شیرین …

بریده کتاب(۱):

پیامبر  «صلی الله علیه و آله و سلم» اصرار داشتند جوانها زود ازدواج کنند – چه دخترها و چه پسرها- البته با میل خودشان و با اختیار خودشان، نه اینکه دیگران برایشان تصمیم بگیرند.
ما هم باید در جامعه­ ی خودمان این را رواج دهیم.
جوانها در سنین مناسب، وقتی از دوران جوانی خارج نشده ­اند درهمان حال گرمی و شور و شوق، باید ازدواج کنند. این خلاف برداشت و تلّقی خیلی از افراد است که خیال می­ کنند ازدواج­ های دوران جوانی، ازدواج­ های زودرس است و ماندگار نیست، درست برعکس است، این طور نیست، اگر درست صورت بگیرد، ازدواج­های بسیار ماندگار و خوبی هم خواهد بود و زن و شوهر در چنین خانواده­ای کاملاً با هم صمیمی خواهند بود.

بریده کتاب(۲):

اگر بخواهید این محبت باقی بماند به جای اینکه از طرف مقابلتان توقع کنید که او مرتب به شما محبت کند، از دل خودتان بخواهید که تراوش محبت او روز به روز بیشتر شود. محبت به طور طبیعی محبت می آفریند.

بریده کتاب(۳):

بعضی از کارهای خانه خیلی سخت است. بچه داری از آن کارهای خیلی سخت است. شما هر کاری را در نظر بگیرید که خیلی دشوار باشد، در مقابل بچه داری در واقع آسان است. بچه داری هنر خیلی بزرگی است.

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *