کتاب دوباره فردوس : روایتی از حضور جهادی آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در زلزله فردوس

کتاب دوباره فردوس

نویسنده: سیدعلیرضا مهرداد

انتشارات انقلاب اسلامی

بریده کتاب:

به برادرانم گفتم هر کس نزد شما آمد، غذا بدهید؛ و اگر گفته شد این کم است، به او بیشتر بدهید؛ و اگر بار دوم نزد شما آمد، به او غذا بدهید و نگویید قبلا گرفته ای، تا از شلوغ کاری و حرص مردم جلوگیری کنیم.
صفحه ۲۲۱

بریده کتاب(۲):
آن عاملی که ما را متحول کرد، انقلاب بود. انقلاب اکسیر است، کیمیاست. به مس می خورد آن را طلا می کند. ما مردم مس بودیم، طلا شدیم. مردم معمولی بودیم، انسان های فوق‌ العاده شدیم. همینی که ملت ما را به خودش متوجه کرد و همین که شما ملت ایران و مسئولین توانسته‌ اند در مقابل شرق و غرب بایستند، توانسته‌ اند خشم و غضب دشمنان خدا را، قدرت‌ های استکباری را تحمل کنند.
صفحه ۳۵

بریده کتاب(۳):
وقتی یک جامعه ای، یک ملتی، یک فردی، یک رهبری، حرفش و بیانش راه حق است، مثل آن نهال باروری است که در سرزمین حاصل خیزی غرس می شود. نهال به قدر لازم در او بالیده می شود. این نهال یک سرنوشت بیشتر ندارد و آن رشد کردن و به ثمر نشستن و میوه دادن است.
صفحه ۳۱

بریده کتاب(۴):
حضرت آقا: الحمدلله راستی آق سید جمال! شما که تعبیر خواب بلدی خواب من را تعبیر می کنی؟
_ خیر است انشالله، چه خوابی دیده اید آقا؟
_خواب دیدم کسی آمد در این خانه را زد. رفتم در را باز کردم، کسی پشت در بود و یک سینی در دستش داشت. روی سینی را هم یک پارچه ای کشیده بود. گفت: این مربوط به شماست. آن را به من داد و رفت. در را بستم و آمدم روپوش را که برداشتم، دیدم توی سینی یک لباده زربافت بود و روی لباده یک نامه بود. نامه را باز کردم، نوشته بود آقای سید علی خامنه ای، هدیه ای از طرف حضرت رسول به شما. این هدیه را قدر بدانید. نامه را به چشم مالیدم، لباس را پوشیدم و مقابل آینه ایستادم. این لباده بسیار زیبا بود و اندازه و برازنده بود. حالا تعبیرش چه می شود؟
خندیدم و گفتم: «شما شاه می شوید.»
_ چه می گویی آقا سید؟ من دارم با شاه مبارزه می کنم. دعا کنید بتوانم خدمتگزار مردم باشم.
صفحه ۲۸

بریده کتاب(۵):
در مقابل بلایا و حوادث، انسان های بزرگ و دلاور و پهلوان می ایستند، حادثه را مغلوب خودشان می‌ کنند. زلزله بلا و مصیبت است، اما با استقامت و ایستادگی مردم، با تلاششان برای تجدید حیات و تجدید آبادی و عمران، می تواند تبدیل بشود به یک نعمت.
صفحه ۲۳۷

مرتبط با کتاب دوباره فردوس

بیشتر بخوانیم..

خرید کتاب زندگی به سبک جهادی

بیشتر ببینیم..

فرزند آوری،عباس ولدی،جمعیت،جوان

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *