کتاب خانواده پایدار : ۱۰توصیه راهبردی و نمونه کاربردی برای پایداری خانواده

کتاب خانواده پایدار : ۱۰توصیه راهبردی و نمونه کاربردی برای پایداری خانواده

کتاب خانواده پایدار
نویسنده: عبدالعزیز فاتحی مجرد
انتشارات مطاف عشق

بریده کتاب:

وفاداری خود را ثابت کنید.
وفاداری، خیلی مهم است. اگر زن احساس کند شوهرش به او وفادار است و شوهر احساس کند زنش به او وفادار است، این خود به وجود آورنده محبت است. محبت که به وجود آمد، آن وقت «خانواده پایدار» خواهد شد. یک بنای مستحکم و پایداری که سال های متمادی ادامه پیدا می کند.
خانواده پایدار صفحه۱۲

بریده کتاب(۲):

گر دیدید که همسرتان یک نقطه عیبی دارد اگر چنانچه قابل اصلاح است، اصلاحش کنید. اگر دیدید کاری نمی شود کرد، با او بسازید. صفحه ۴۷ خانواده پایدار

بریده کتاب(۳):

غالبا متلاشی شدن خانواده ها به خاطر این بی ملاحظگی هاست. مرد بلد نیست که رعایت کند؛ زن، بلد نیست که عقل به خرج بدهد، او تندی و خشونت بی حدت می کند، این بی تحملی به خرج می دهد، همه اش ایراد می گیرد، خشونت او هم ایراد است، سرکشی این هم ایراد دارد. اگر او خشونت نکند، اگر یک وقتی اشتباه کرد، این سرکشی نکند، ملاحضه کند، با همدیگر بسازند، هیچ خانواده ای تا آخر متلاشی نخواهد شد و خانواده باقی می ماند.
صفحه ۴۷ خانواده پایدار

بریده کتاب(۴):

پرداختن زیاد به مادیات ممنوع!
یکی از موجبات سعادت خانواده ها و اشخاص، این است که تقیدات زاید و تجملات زیادی و پرداختن بیش از اندازه لازم به امور مادی، از زندگی ها دور شود.
صفحه۹۱ خانواده پایدار

بریده کتاب(۵):

همکاری روحی داشته باشید.

مراد از همکاری، همکاری روحی است. این که زن ضرورت های مرد را درک کند، فشار اخلاقی روی او وارد نیاورد، کاری نکند که او در امر زندگی مستاصل شود. این ها مهم است. از طرف مرد هم وظیفه است که ضرورت های زن را درک کند، احساسات او را بفهمد و نسبت به حال او غافل نباشد.
صفحه۶۱ خانواده پایدار

مرتبط با کتاب خانواده پایدار

بیشتر بخوانیم…
کتاب الفبای زندگی : آشنایى با اصول و عوامل تحکیم خانواده

بیشتر ببینیم…
قدر دست‌های پدرتون رو بدونید یه روزی میرسه که دیگه خیلی دیره..

 

namakketab
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *