کتاب با من بازی کنید : بازی هایی برای پرورش خلاقیت والدین

کتاب با من بازی کنید : بازی هایی برای پرورش خلاقیت والدین

کتاب با من بازی کنید
نویسنده: انسیه برومند پور، هدی کاویانی
انتشارات: قرآن و اهل بیت نبوت(ع)

بریده کتاب:

من کودکم
مهربان، دوست داشتنی و خوب، خوب، خوب خوب، ولی ضعیف و ناتوان و وابسته، با انبوهی از ندانسته ها اما مشتاق و پر انرژی برای کشف، تجربه و یاد گرفتن، در کنار پدر و مادری که برایم عین آرامش اند و امنیت.
من خراب کار نیستم، فقط کودک ام. گاهی می خواهم تجربه کنم ولی خراب می کنم و گاهی خراب می کنم چون نیازمند توجه ام. توجه و تجربه را باهم به دست خواهم آورد اگر «با من بازی کنید».

بریده کتاب(۲):

پرورش توانمندی ها بدون برقراری ارتباط مناسب با فرزند ممکن نیست. والدین یا مربیانی که به دنبال اثرگذاری بیشتر در کودک اند باید بدانند اصلی ترین شرایط اثرگذاری، ایجاد ارتباط عاطفی با کودکان و بر پایه اعتماد است. برای رسیدن به این هدف هر والد و مراقبی باید نهایت خلاقیت خود را به کار گیرد تا با کودک ارتباطی مناسب و مطلوب برقرار کند. بازی از مهم‌ترین ابزارهای آموزش در این سنین است و از آن جا که مطلوب کودکان است می ‌تواند برای آموزش انواع مفاهیم مورد استفاده قرار گیرد.

بریده کتاب(۳):

بازی های حرکتی: هدف از این بازی ها، تقویت مهارت های حرکتی ظریف و درشت در کودک است. قدرت بدنی و حرکتی مقدمه انجام هر سعی و تلاشی در آینده است. مقدمه یادگیری انواع مهارت های حرکتی مانند فعالیت‌های ورزشی، خیاطی، خطاطی، گلدوزی، سفالگری و مانند آن، تقویت عضلات ظریف و درشت در کودکی است. مانند (بازی های حرکتی)
کاردستی با پوست تخم مرغ
نقاشی دوزی
شکل سازی با خمیر بازی
رنگ پلاستیکی
ماشین و رنگ
گیره و طناب
آدمک های سنگی
تهیه کاغذ کادو
چاپ روی گل رس
بازی با در بطری
خم کردن انگشتان
حفظ تعادل
قایق با در بطری
تیله و خانه سازی
پرنده های گرسنه

مرتبط با کتاب با من بازی کنید 👇🏻👇🏻👇🏻

بیشتر بخوانیم…
بازی های عسلی و عسل های بدلی : یک بازی خوشمزه، عجییییب شیرین…

بیشتر ببینیم…
زن و تربیت …

 

 

نمکتاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *