پرواز با پاراموتور را دوست دارم : رویای پرواز با پاراماتور، این سرآغاز ماجراست…

پرواز با پاراموتور را دوست دارم : رویای پرواز با پاراماتور، این سرآغاز ماجراست...

پرواز با پاراموتور را دوست دارم
نویسنده: علی آرمین
انتشارات جمکران

خلاصه‌کتاب:

کتاب پرواز با پاراموتور را دوست دارم، راجع‌ به پسری است که پدر و مادرش را از دست داده است. پدرش تعمیرکار پاراموتور بوده و پسرِ قصه ما هم در تعمیرگاه خودرو کار و زندگی می‌ کند. روزی یکی از دوستان پدرش پاراموتوری برایش می آورد که نیاز به تعمیر دارد. به او می گوید اگر این را تعمیر کنی، مالِ خودت باشد. اما ماجرا وقتی جالب می شود که قطعه ای نه تعمیر می شود و نه سالمش گیر می آید.
اما شخصیت اصلی این داستان فقط یک پسر نیست! دخترخاله‌ اش هم همراهش است تا با هم پاراموتور را تعمیر کنند و ستاره بسازند. دختری که او نیز در تکاپوی شرکت در المپیادی بین المللی است، اما هزینه سفر به خارج از کشور را ندارد. باید کتاب را بخوانیم تا ببینیم این دو نوجوان چه طور از پس ماجرا برمی آیند و چه طور به هم کمک می کنند؟
کتاب پرواز با پاراموتور را دوست دارم، نوشته علی آرمین، برای رده سنی نوجوان، در ۱۵۴ صفحه به همت نشر جمکران منتشر شده است.

بریده‌کتاب(۱):

او می دانست که یک روز پدر، او را به این جا آورده و در آسمان پرواز داده است. شاید می خواسته این کار، یادگاری باشد برای فرزندش تا او هم اهل پرواز شود. نمی‌ دانست وقتی بابا او را به آسمان برده، چه چیز هایی به او گفته یا روی کدام قسمت ها و باغ ها و مزرعه ها پرواز داده است؛ اما این را حس می کرد که یکی از بهترین لحظات عمر پدرش، آن روز بوده است و هیچ وقت آن را فراموش نکرده است، حتی الان که از دنیا رفته است.

بریده کتاب(۲):

سه شمع روی زمین بود و هزاران ستاره آسمان صاف تابستان؛ آن شب می توانست برای همیشه در خاطرش ماندگار شود. سیم گاز پاراموتور را در دست گرفت و زیر لب زمزمه ای کرد. ساسات را کشید. دکمه استارت را زد. اتفاقی نیفتاد. باز هم استارت زد. ملخ به کار نیفتاد. بار سوم و چهارم هم امتحان کرد، ولی فایده ای نداشت. کنار صندوق نشست‌. سرش را به دیوار خشتی تکیه داد. به آب شدن شمع ها نگاه کرد؛ عکس شمع ها در چشمانش افتاده بود. حالا که پاراموتورش راه نیفتاده بود، تنهایی را بیشتر حس می کرد‌.

مرتبط با کتاب پرواز با پاراموتور را دوست دارم

بیشتر بخوانیم…
کتاب تام سوئیفت : ماجراجویی جالب یک مخترع جوان با اختراعات و اکتشافاتش

بیشتر ببینیم…
ما خیلی پیش رفته ایم، باور نداری نگاه کن!!!

نمکتاب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *