کلیپ کتاب تولد در لس آنجلس: خاطرات خواندنی خواننده آمریکایی

محمد عرب-خواننده آمریکایی

کلیپ کتاب تولد در لس آنجلس

برخی تصمیم‌ های یک‌ شبه و تغییر و تحول‌ های لحظه‌ ای، دنیای آدمی را آباد می‌ کند و برخی برعکس از دنیا می‌ گذری و به دنیای بعدی می‌ رسی.

داستان محمد عرب از نوع دوم است؛ کسی که جوانی‌ اش در لس‌آنجلس و گشت‌ و گذار در حال‌ وهوای یکی از بزرگ‌ ترین شهرهای آمریکا گذشته و حالا برای تکمیل کردن مجموعه خوشی‌هایش راهی ریودوژانیروی برزیل می‌ شود تا شرکت در کارناوال رقص و موسیقی برزیلی‌ ها هم آلبوم خاطراتش را پر کند؛ اما درست در همین لحظات حضور در برزیل و در سر و صدای یکی از گروه‌های موسیقی، جرقه‌ ای ذهن محمد را تکان می‌ دهد و تا به امروز مسیر زندگی‌ اش را عوض می‌کند.

بریده ای از کتاب:

آن روزها دین برایمان یک چیز خرافی بود، حتی بقیه ی دین ها.ارتباط من با دین ها بر اساس دخترانی بود که با آنها دوست می شدم، چون از هر یک از قوم ها و دین های مختلف چند نفر دوست داشتم،اگر دوست دختری پیدا می کردم که مسیحی بود، همراهش می رفتم کلیسا و دعاهایشان را گوش می کردم… همراه یکی دیگر از دوست هایم رفتم جایی که بودایی بودند. پیش بودایی ها می نشستم با آئینش آشنا می شدم، ولی خودم را جزء آئینشان نمی دانستم…
ص۶۴

«تولد در لس‌آنجلس»، خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی است که به‌کوشش بهزاد دانشگر و به همت انتشارات عهدمانا در ۲۰۰ صفحه راهی بازار نشر شده است. خواندن این خاطرات در ماه مبارک رمضان لطف و شیرینی بیشتری خواهد داشت.

namakketab
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *