کتاب چرا با حجاب شدم : انتخابی آگاهانه، دفاعی عاقلانه

کتاب چرا باحجاب شدم
نویسنده: محمدرحمتی شهرضا
انتشارات اعتلای وطن

بریده کتاب:

حجاب مورد اتفاق همه ادیان است. اگر به شعائر دین مسیحیت نگاه کنیم، عکس حضرت مریم را بدون روسری هنوز ندیده ایم و خود این امور نمایانگر اهمیت حجاب در عمق اعتقادات ادیان آسمانی است. یا این که در کلیسا زنان مسیحی حتما روسری به سر می کنند.
صفحه ۱۷

بریده کتاب(2):

وقتی در جامعه با حجاب اسلامی باشم یعنی من یک مسلمان با شخصیتم و هیچ کس حق آزار و اذیت مرا ندارد. بدون شک متین و باوقار بودن، موجب احترام گذاشتن دیگران به زن است. از سویی دیگر، حریم نگه داشتن در برابر مرد، نشاني آگاهي زن به وظیفه خود است و این عمل به وظیفه، موجب احترام به او می شود.
صفحه ۶۷

بریده کتاب چرا با حجاب شدم (3):

می فرمودند: «خانمی به دفتر نهضت سوادآموزی تلفن کرد و گفت: آقای قرائتی! پسرم مفقودالاثر شده و پسر دیگری ندارم تا به دفاع از اسلام بپردازد؛ اما هر وقت به خیابان می روم و بدحجابی را می بینم، دلم خون می شود. شما در تلویزیون بگویید اگر از قیامت نمی ترسید، دل ما را خون نکنید.»
صفحه ۱۰۸

بریده کتاب(4):

خانمی با حجاب نامناسب وارد ماشین شد و شروع کرد به خواندن عاشورا. راننده دید با آن قیافه زیارت عاشورا می خواند، پرسید: «عاشورا می خوانید؟» آن خانم گفت: «بله!» راننده پرسید:«آیا امام حسین این نوع حجاب و پوشش را دوست دارد؟»
آن خانم یکه خورد و گفت: «مرا به خانه برگردانید.» به منزل رفت لباس مناسبی پوشید و از راننده تشکر کرد. راستی علاقه به امام حسین (علیه السلام) چه می کند!
صفحه ۸۹

بریده کتاب(5):

من شیطان را دشمن خویش می دانم… زن بد حجاب و بی حجاب سبب خشنودی شیطان می شود. در روایتی خواندم که امام صادق می فرماید: «زن، اندامی بایسته ی پوشش دارد؛ هر گاه خود را نپوشاند و از خانه خارج شود، شیطان او را احاطه می کند.»
صفحه ۸۹

مرتبط با کتاب چرا با حجاب شدم

بیشتر بخوانیم…

پرنیان: کتابی با پاسخ های زیبا برای کسانی که حاضرند درباره حجاب بخوانند

بیشتر ببینیم…
جواب اونايي كه ميگن : خوب،آقايون نگاه نكنن.

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *