کتاب مهر مادر : چند لحظه ای در آغوش اين مادر آرام بگير… آرامشی فراتر از نور

کتاب مهر مادر : چند لحظه ای در آغوش اين مادر آرام بگير... آرامشی فراتر از نور
کتاب مهر مادر
نویسنده: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
انتشارات: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
معرفی:

فرق مادر با همه اين است که مادر تکيه گاه عاطفی انسان است آن هم وقتي سختی ها و فشارها روح انسان را مچاله می کنند، حالا اگر عالم هستی به اين مادر تکيه داشته باشد يا واضح تر بگويم عالم هستی در دست اين مادر باشد ديگر نور علي نور است…
چند لحظه در آغوش اين مادر آرام بگير.

بریده کتاب:

هر چه تلاش کردم بی فايده بود. من نتوانستم از شر سيم های خاردار رها شوم. لحظه به لحظه وضعيت بدتر می شد. هر چه تکان می خوردم، توجه دشمن به سمت من بيشتر جلب می شد. از همه کس و همه جا نااميد شدم. يک بار به يادم افتاد که ايام فاطميه است با تمام وجود از حضرت خواستم مرا ياری کند. در همان موقع احساس کردم کسی از پشت لباس من را گرفت! او به راحتي من را از ميان موانع بيرون کشيد و به کنار اروند آورد. آن حالت را در هوشياری کامل حس کردم.
ص 74

بریده کتاب(2):

الان شب عيد است، اين جا بمان، نرو جبهه! اين جا هم می شود خدمت کرد. من الان سال هاست دارم براي خدا خدمت می کنم. سرش را بالا گرفت و گفت: پدر فکر می کنی؟ با تعجب گفتم: امير جان با منی؟ امير ادامه داد: پدر ناراحت نشو. وقتي می بينم بچه های رزمنده فقط يک خاکريز با خدا فاصله دارند ولی جرات نمی کنند بگويند کار ما خالصانه براي خداست، آن وقت شما اين جا، توي اين دفتر، مطمئنی که براي خدا کار می کنی؟ آيا اين باور انصافه؟!
ص 85

مرتبط با کتاب مهر مادر 👇🏻👇🏻👇🏻

بیشتر بخوانیم…
مادر : بیایید چند روزی، چند ساعتی، لحظاتی، با یک عزیز بی‌همتا بگذرانیم.

بیشتر ببینیم…
کلیپ کتاب مادر: دعوتید به یک خانه باصفا

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *