قصه های خوب برگزیده از قرآن برای بچه های خوب : مجموعه ای از داستان های قرآنی

قصه های خوب برگزیده از قرآن برای بچه های خوب : مجموعه ای از داستان های قرآنی

قصه های خوب برگزیده از قرآن برای بچه های خوب
نویسنده: مهدی آذریزدی
انتشارات: نشر امیرکبیر

معرفی:

این کتاب، کتابی جذاب و دلنشین است که شما را مجذوب خود می کند و مهارت ها و چیزهای بزرگی به شما می آموزد. جلد پنجم از کتاب قصه های خوب آن قدر شیرین است که شما دلتان نمی خواهد لحظه ای آن را زمین بگذارید.

خلاصه:

این کتاب مجموعه ای از داستان های معروف قرآن است که به نثر روان درآمده است.

بریده کتاب:

ایوب یکی از ثروتمندان زمان خود به شمار می رفت و خدا خواست که ایوب را و مردم زمان او را از امتحانی بگذراند. یک روز ایوب در خانه نشسته بود که یکی از غلامان آمد و گفت: کشتی ات غرق شد. ایوب گفت: کشتی بان چه شد؟ گفت نجات یافت. ایوب خدا را شکر کرد و گفت خدا هر وقت بخواهد می دهد و هر وقت بخواهد می گیرد. دیگری رسید و گفت: صاعقه ای آمد و مزرعه ات را سوزاند. ایوب گفت: الحمد لله مصلحت را خدا می داند دیگری رسید و گفت ای ایوب سیل آمد و گله گاو و گوسفندت را برد. گفت: به داده اش شکر به نداده اش شکر.

بریده کتاب(2):

قارون هم با قوم موسی می جوشید هم با دیگران می جوشید و هیچ کس را از خودش آزرده نمی کرد. او شاگرد شیطان بود. صبح در پیش قوم موسی به خدا سجده می کرد، ظهر با بت پرستان، بت می پرستید و شب به فرعون تعظیم می کرد.

بریده کتاب(3):

حضرت عیسی پیغمبر محبت بود، خیلی مهربان بود و هرگز کسی را نفرین نکرد. عیسی روزی که داشت موعظه می کرد می گفت: خدمتکار من دست هایم است. اسب سواری من پاهای من است. فرش من زمین است. بالش من سنگ است. آتش من آفتاب است و چراغ من ماه است. نان و خورشت من قناعت است. لباس من جامه پشمین است و ایمان من به خداست. سرمایه ی من محبت و دوستی خدا و خلق خداست و هر که با من است دوست خداست.

مرتبط با کتاب قصه های خوب برگزیده از قرآن برای بچه های خوب 👇🏻👇🏻👇🏻

بیشتر بخوانیم….
دین را متفاوت به کودک معرفی کنیم: کتاب قرآن، کودک، سرگرمی

بیشتر ببینیم…
قصه های مجید و کتابخوانی

کتابدوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *